مراسم بانوی مهر و مهربانی در منطقه۲ برگزار شد
مراسم بانوی مهر و مهربانی در منطقه۲ برگزار شد
اقتصادوتجارت : همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه (س) ویژه برنامه بانوی مهر و مهربانی با هدف معرفی شخصیت و تبیین ابعاد زندگی و سیره این بانوی گرانقدر به عنوان الگوی شایسته زن مسلمان در سرای محله بهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، همزمان با سالروز وفات بانوی بزرگ جهان اسلام، حضرت خدیجه کبری(س) ، ویژه برنامه بانوی مهر و مهربانی با حضور مهدی صالحی،شهردار منطقه، حجت الاسلام شهاب مرادی و جمعی از دانش آموزان دهه هشتادی با هدف گرامیداشت و معرفی ابعاد شخصیتی و قدر و منزلت این بانوی بزرگوار در سرای محله بهرود برگزار شد
حجت الاسلام مرادی در تشریح ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگ اسلام اظهار کرد: حضرت خدیجه (س) نخستین بانویی است که به پیامبر گرامی اسلام ایمان آورد و در رکاب وی مجاهدت کرد و همه ناملایمات را به جان و دل خرید تا مسیر ترویج احکام الهی هموار شود.
وي اظهار داشت :حضرت خدیجه (س) ام المومنین بوده و برای مسلمانان همچون مادر است، این بانوی بزرگ اسلام نه تنها از عمق جان به رسالت پیامبر(ص) ایمان آورد ، بلکه او را در برابر سختی‌ها و تکذیب مشرکان و بدخواهان یاری داد.
حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه ضایعه درگذشت ایشان بر پیامبر اکرم(ص) سنگین و سخت بود بطوریکه آن سال را عام الحزن نام نهادند.گفت: برهمین اساس شایسته است تا با بزرگداشت حضرت خدیجه(س) و تبیین ابعاد زندگی و سیره این بانوی گرانقدر به عنوان الگوی شایسته زن مسلمان پرداخته شود.
وی با بیان اینکه آینده ایران اسلامی در دست نسل چهارم و جوانان امروز است گفت: بدین منظور می بایست برای آشنایی نسل چهارم انقلاب با مفاهیم وارزش های دینی و مذهبی برنامه ریزی شود و این مراسم حرکتی در این زمینه است.
لازم به ذکر است همزمان با برگزاری ویژه برنامه بانوی مهر و مهربانی، مراسم گرامیداشت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) درمساجد امام جعفرصادق(ع)، امام زمان(عج)،پیامبرالاعظم(ص)،الرسول(ص) و امیرالمومنین (ع) برگزار شد.