لزوم استفاده مشتریان پست‌بانک‌ایران از خدمات بانکداری الکترونیک درپی شیوع مجدد کرونا
لزوم استفاده مشتریان پست‌بانک‌ایران از خدمات بانکداری الکترونیک درپی شیوع مجدد کرونا
شبکه اقتصادوتجارت : براین اساس اینترنت بانک، همراه‌بانک، تلفن‌بانک و اپلیکیشن سکه‌همراه پست‌بانک‌ایران با ارائه تمامی خدمات رایج بانکی به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری و همچنین ۳ هزار دستگاه‌ خودپرداز این بانک در سراسر کشور عملاً بسترهای لازم را برای جلوگیری از ترددهای غیرضرور فراهم نموده و هموطنان می‌توانند در این مقطع از آنها بهره‌مند شوند.
 گزارش: مشتریان پست بانک‌ایران می‌توانند عملیات انتقال وجه، انجام حوالجات الکترونیکی پایا، پرداخت قبوض، خرید شارژ، خریدهای اینترنتی، پرداخت اقساط تسهیلات، دریافت صورتحساب، عملیات مرتبط با کارت و برخی خدمات دیگر را از طریق این درگاه‌ها و بدون حضور در شعب و باجه‌های بانکی صرفاً از طریق ابزارهای الکترونیکی انجام دهند.

همچنین مشتریان پست‌بانک‌ایران می‌توانند برای اطلاع از نحوه بهره‌مندی از سامانه‌های یادشده به وب‌سایت این بانک به نشانیwww.postbank.ir مراجعه کرده و از خدمات غیرحضوری بهره‌مند شوند.
گفتنی است: ارائه خدمات الکترونیکی می‌تواند در جلوگیری از شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا و کاهش رفت و آمدهای غیرضروری هموطنان درسطح کشور مؤثر باشد.