سید مصطفی سیدهاشمی به سمت سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) منصوب شد
سید مصطفی سیدهاشمی به سمت سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) منصوب شد
اقتصادوتجارت : با انتخاب هیئت امنای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ٰه) که از سوی مقام معظم رهبری منصوب شده اند،‌ سید مصطفی سید هاشمی معاون هماهنگی این ستاد یه عنوان سرپرست این نهاد انقلابی منصوب شد.

اقتصادوتجارت ؛ سید مصطفی سید هاشمی روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ما گفت: وظیفه خود می دانم از ابراز لطف و محبت های ملت عزیز که با ارسال پیامک ها ونامه ها و مکالمات تلفنی ابراز کرده اند تقدیر و تشکر نمایم.

وی افزود: ضمن اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را ولو به یک ساعت، لطف الهی و فرصت مغتنمی مي دانم برای ادای دین به مردم عزیز و شهدای گرانقدر لازم است از حسن اعتماد اعضاي محترم هيات امنای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که از سوی مقام معظم رهبری منصوب شده اند،‌ و حکم سرپرستی این نهاد انقلابی را بنام اینجانب صادر فرموده اند سپاسگزاری به نمایم .

سیدهاشمی ابراز امیدواری کرد: بتوانم با خدمت خالصانه و صادقانه و بکارگیری همه اندوخته های خویش درکنار نخبگان فكري ، همکاران و مدیران خدوم، صادق، عالم و تلاشگر مجموعه و با رویکرد هم افزای سیستمی، این اعتماد را پاسخی شایسته دهم.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: فراموش نکنیم که پذیرش و نگاه به مسئولیت و مدیریت، امانتی است که حفاظت و ارتقای ارزشهای آن وظیفه ای بس سترگ بر دوش مدیران است و در این میان خلوص نیت و صداقت در کنار تدبیر عالمانه، بنیادهای مهمی می باشند که خداوند متعال بندگان خود را بواسطه آنها درایفای مسئولیتها مورد حمایت و عنایت قرار می دهد.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه قبول خلعت خدمت در این ساحت توسط اینجانب، علیرغم میل باطنی ام تنها به واسطه تکلیفی که برگردنم نهادند پذیرفته شد ادامه داد: چرا که معتقدم برای اینگونه مجموعه ها ونهادهای بزرگ اجرایی به تعبیر رهبر معظم انقلاب نیاز به نیروهایی تازه نفس،‌جوان و انقلابی است و بی شک تا انتخابی دیگر با شرایط فوق الذکر باداشتن تجربیات و تخصصهای مورد نیاز برای این نهاد اجرایی از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد.

وی در پایان از همه مردم فهیم و دلسوزان نظام که با سیل پیام های تبریک بصورت تلفنی، رسانه ای، فضای مجازی و پیامک وی را مورد لطف و محبت قرار دادند تشکر و قدردانی کرد و افزود: استدعا دارم به منظور جلوگیری از اسراف و هزینه های سلبی از نصب و چاپ پیام های تبریک در سطح شهر خودداری نموده و تنها دعای خیر خویش را پشتوانه خدمت اینجانب و همکارانم قرار دهند.

شایان ذکر است: سید مصطفی سید هاشمی سابقه ۴ دوره نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه مراغه و عجبشیر را در کارنامه عملکرد خود دارد.