به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، اولین مجله هوشمند صنعت بیمه کشور که توسط بیمه رازی تهیه و توزیع میشود به شماره سوم رسید.
در شماره سوم این ماهنامه، به مطالبی کلیدی در صنعت بیمه و شرکت بیمه رازی پرداخته شده است که از این مطالب میتوان به افزایش سرمایه بیمه رازی، تاسیس شعب جدید با نگاه به استراتژیهای شرکت، حرکت در مسیر اولویتهای مشتریمداری و غیره اشاره کرد.
ماهنامه بیمه رازی با تکیه بر امکانات بهروز، فضای هوشمندی را برای مخاطب خود ایجاد کرده و مخاطبان میتوانند از طریق تلفن همراه خود مطالب این مجله هوشمند را در قالب، تصویر و صدا پیگیری کنند