به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، مهدی سیف علیشاهی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین در گردهمایی سه روزه مدیران ستادی و روسای شعب بانک کارآفرین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص تغییر سامانه متمرکز و یکپارچه بانک کارآفرین (Core banking) تصریح کرد: حدودا از ده سال گذشته تاکنون بحثهایی درخصوص اصلاح یا تغییر core مطرح بوده و حتی نظر خواهی از برخی شرکتهای مطرح بین المللی انجام شد ولی هرگز منجر به تصمیم قطعی نشد.
وی خاطرنشان کرد: با عنایت به محرز شدن ضرورت در تغییر core، اقدامات لازم جهت تشکیل یک تیم اجرایی حرفهای و تخصصی انجام و این مهم با دقت تمام و طبق برنامه زمانبندی شروع شد و خوشبختانه در حال حاضر در مسیر اجرای این پروژه بسیار مهم، بزرگ و سرنوشت ساز برای بانک کارآفرین هستیم که با یاری خداوند و به پشتوانه تلاش و همت تمامی همکاران در سال ۱۴۰۲ اجرا و به بهره برداری می رسد.
مهدی سیف علیشاهی عضو هیات مدیره بانک با اشاره به کارگروههای تشکیل شده در همایش سراسری شعب کشور خاطرشان کرد: شواهد حاکی از این است که هر بار که همایش سراسری مدیران ارشد در بانک کارافرین برگزار میشود، در مقایسه با دورههای پیشین، شاهد ارتقای کمی و کیفی محتوای مطالب هستیم و نتایج مباحث در هر دوره منطقی و اثربخشتر از دوره های گذشته است.
وی افزود: سطح مشارکت همکاران در کارگروه ها موثرتر از گذشته است و حاوی این پیام است که تمامی همکاران در سطوح و لایه های مختلف بانک، خود را در ساختن سرنوشت و روند رو به رشد بانک سهیم میدانند که جای تقدیر دارد.
عضو هیات مدیره در ادامه با تشکر از مدیرعامل در خصوص تکمیل هیات عامل بانک کارآفرین، خاطر نشان کرد: حضور جناب آقای خانی بعنوان سرپرست قائم مقام مدیرعامل و جناب آقای خسروانی بعنوان معاون اعتباری مدیرعامل، با توجه به تخصص و دانش حرفهای ایشان، حتما برای بانک منشاء خیر خواهد بود.
وی در ادامه افزود:طی چندین سال اخیر از تخصص، تجارب و رهنمودهای آقای صنعتی نژادپیشکسوت صنعت بانکداری به ویژه در حوزه اعتبارات بهره فراوان بردهایم و ضمن تشکر از ایشان، کمافی السابق نیازمند بهره گیری از تجربیات ارزشمند و دانش ایشان خواهیم بود.
سیف علیشاهی در بخش دیگری از سخنانش به مسئولیت مدیران نسبت به افراد تحت نظارت ایشان اشاره کرد و توجه مدیران به دغدغهها و مشکلات همکاران را یک تکلیف خواند و گفت: مدیران در تمامی ردههای صف و ستاد علاوه بر توجه و نظارت به کار حرفهای همکاران، می بایست در خصوص دغدغهها و مسائل شخصی همکاران نیز مراقبت کنند و حتی المقدور در حد توان خود مسائل و مشکلات آنان را رسیدگی و برطرف کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت مشتری مداری به ویژه در شعب گفت:منشاء انتخاب یک بانک توسط مردم، بر اساس نوع و کیفیت ارایه خدمت در شعب بانک است و عموم مردم با شعب سر و کار دارند، لذا اگر مردم و مشتریان، بانک کارآفرین را بانکی به مفهوم واقعی خصوصی، مشتری مدار، دقیق، قانون مدار و مودب میدانند، به دلیل نحوه برخورد همکاران شعب است.
عضو هیات مدیره ادامه داد:شعب ویترین بانک هستند و کوچکترین نقص و مشکلی میتواند نظر مشتریان را نسبت به بانک تغییر دهد و شایسته است همه همکاران بیش از پیش به این نکته مهم توجه داشته باشند و با رعایت اصول حرفه ای مشتری مداری، بهتر از گذشته رضایت مشتریان را جلب کنند.
سیف علی شاهی با اشاره به ضرورت توانمندسازی همکاران در تمامی بخشهای بانک خاطرنشان کرد: توانمندسازی صرفاً محدود به برگزاری دورههای کلاس آموزشی نیست و این ضرورت وجود دارد که تمامی فعالان بانکی به اندازه جایگاهی که بانک برایشان در نظرگرفته ، در رشد توانمندی ها و دانش حرفهای و تخصصی خود و افراد تحت نظارت خود بکوشند.
این عضو هیات مدیره تاکید کرد:بدترین ضعف این است که وقتی فردی در سمت و جایگاهی قرار می گیرد درصدد افزایش دانش و مهارتهای تخصصی، حرفهای و تیمی خود برنیاید و به اندازه آن جایگاه تیم خود را رشد ندهد.
سیف علی شاهی گردهمایی
سیف علی شاهی با اشاره به سابقه درخشان بانک کارآفرین در شبکه بانکی در بیش از دو دهه گذشته گفت: جایگاه رفیع بانک کارآفرین در نزد مردم، وامدار مدیران و کارکنان بزرگ منشی است که سنگ بنای این بانک را به خوبی بنا نهادند و در طول عمر با برکت این بانک کوشیده اند این مزیت را تقویت کنند و این مهم باید همواره مورد توجه و مراقبت همه همکاران باشد.
وی به فعالان بانکی شعب در بانک کارآفرین توصیه کرد: هر یک از همکاران در تمامی سطوح صف و ستاد، همواره این پرسش را از خود داشته باشیم که چه سهمی در موفقیت بانک کارآفرین داشتهایم؟ اگر سهم و نقش موثری داشتیم، درصدد تقویت آن برآییم و اگر این نقش کمرنگ بوده، تلاش کنیم نقش و سهم خود را در کسب موفقیتهای بانک پررنگ و موثر تر از گذشته کنیم.