به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر سعید شمسی نژاد با اشاره به اهمیت توسعه بانکداری الکترونیک در زندگی روزمره مردم بیان داشت: بسیاری از مردم، بهویژه ساکنین شهرهای بزرگ که با مشکل ترافیک و آلودگی هوا مواجه هستند، ترجیح می دهند تا بهجای مراجعه به شعب بانکها، از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده کنند.
وی افزود: اقدامات و تلاش ها در زمینه توسعه زیر ساخت ها و ارائه محصولات جدید بانکداری الکترونیک در بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه دارد و این بانک با فراهم کردن زیرساخت های لازم، پیشخوان مجازی را برای دسترسی بهتر مشتریان به خدمات بانکی تعریف و عملیاتی خواهد کرد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهارداشت: پیشخوان مجازی در واقع به نوعی مدیریت درخواست های مشتریان به شمار می آید و مشتری می تواند در بستر اینترنت و در ۷ روز هفته و هرساعت از شبانه روز درخواست های خود را ثبت کند.
وی ادامه داد: در فاز نخست، فعال و یا عدم فعال سازی همراه بانک، اینترنت بانک و تلفن بانک، خدمات کارت، خدمات چک، انتقال وجه، درخواست تسهیلات، خدمات سپرده و سایردرخواست های بانکی از جمله خدماتی است که در پیش خوان مجازی بانک قرض الحسنه مهر ایران به صورت یکپارچه ارائه شده است.
دکتر شمسی نژاد اضافه کرد: انجام تراکنش های بانکی، امکان درخواست فعالسازی و غیرفعالسازی پیامک، امکان ثبت درخواست پوز فروشگاهی، امکان انسداد و رفع انسداد حساب، تهیه پنل شعبه برای دریافت درخواست های مشتریان و اقدام روی آن و… در فاز دوم عملیاتی خواهد شد.
وی ضمن تاکید بر اقدامات صورت گرفته در حوزه بانکداری نوین در بانک قرض الحسنه مهر ایران، افزود: این بانک در سال های اخیر با اقدامات موثر خود دستاوردهای شایسته ای را در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک رقم زده است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: در این بانک، یکپارچه سازی سامانه ها با راه اندازی سامانه «میعاد»، حذف کاغذ از عملیات بانکی، اجرای بایگانی الکترونیک و همچنین توسعه خدمات بانکداری الکترونیک از جمله: افتتاح حساب و درخواست تسهیلات به صورت آنلاین همگی در راستای تحقق بانکداری دیجیتال و دستیابی به بانکداری هوشمند صورت گرفته است.
دکتر سعید شمسی نژاد درباره نقش خدمات الکترونیکی بانک ها در زندگی مردم گفت: بانکداری الکترونیک میتواند با سبک سازی عملیات بانکی، بانک ها را در تغییرات و رسیدن به اهدافشان یاری رساند، همچنین تعداد زیادی از مردم بعد از ساعات اداری نیاز به خدمات بانکی دارند و توسعه بانکداری الکترونیک میتواند با ارائه خدمات مطلوب، مشتری بانکها را حفظ کند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اذعان داشت: بسیار مهم است که مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران که مشتریان بانکداری خرد هستند، به راحتی بتوانند از بانکداری الکترونیکی استفاده کنند و نباید در دریافت خدمات خود با مشکل استفاده و ناکارآمدی مواجه شوند. از این رو بهبود فرآیندها، توسعه زیرساخت ها، تسهیل در دستیابی غیر حضوری به عملیات بانکی و ارتقای امنیت خدمات مجازی امری ضروری تلقی می شود.
وی تاکید کرد: در بانک قرض الحسنه مهر ایران قصد داریم با تقویت زیر ساخت ها و بهبود سامانه ها، خدمات شایسته و مطلوب تری را به هموطنان ارائه دهیم به نحوی که بتوانند با مراجعه به پیشخوان مجازی این بانک صفر تا صد عملیات بانکی را به صورت غیر حضوری و از محل کار یا منزل دریافت نمایند.
راه اندازی پیشخوان مجازی خدمات، یکی از خدمات بانکداری هوشمند بانک قرض الحسنه مهر ایران
اقتصادوتجارت : دکتر سعید شمسی نژاد مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از راه اندازی پیشخوان مجازی خدمات به عنوان یکی از خدمات بانکداری هوشمند این بانک خبر داد و گفت: قصد داریم با تقویت زیر ساخت ها و بهبود سامانه ها، خدمات شایسته و مطلوب تری را به هموطنان ارائه دهیم.
لینک کوتاه :
https://eghtesadotejarat.ir/?p=55272
برچسب ها
این مطلب بدون برچسب می باشد.
سالاری در گردهمایی روز تامین اجتماعی در خانه کارگر عنوان کرد: وظیفه اصلی تأمین اجتماعی، پرداخت حقوق کافی و بهموقع و ارائه خدمات درمانی باکیفیت است
مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان شرقی بیان کرد: پرداخت بیش از ۹۱ هزار میلیاردریال تسهیلات نهضت ملی مسکن / حمایت از اقشار کم درآمد و فاقد مسکن از اولویت هاست
سالاری در گردهمایی روز تامین اجتماعی در خانه کارگر عنوان کرد:
وظیفه اصلی تأمین اجتماعی، پرداخت حقوق کافی و بهموقع و ارائه خدمات درمانی باکیفیت است
اقتصادوتجارت : سازمان تأمین اجتماعی در گردهمایی خانه کارگر که به مناسبت ۲۵ تیر، روز تأمین اجتماعی و پنجاهمین سالگرد تصویب قانون تأمین اجتماعی برگزار شد، این روز را به بیمهشدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تبریک گفت.
مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان شرقی بیان کرد:
پرداخت بیش از ۹۱ هزار میلیاردریال تسهیلات نهضت ملی مسکن / حمایت از اقشار کم درآمد و فاقد مسکن از اولویت هاست
اقتصادوتجارت : مدیر شعب بانک مسکن استان آذربایجان شرقی گفت: تا کنون بیش از ۹۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات جهت ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن به سازندگان در این استان پرداخت شده است.
ارائه تسهیلات طرح طلوع ویژه مشتریان فعال بانک ایران زمین
اقتصادوتجارت : ایران زمین با هدف تکمیل ارائه خدمات اعتباری و افزایش رضایت مشتریان خود اقدام به اعطای تسهیلات طلوع، ویژه مشتریان فعال این بانک کرده است.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.