دیدار صمیمی شهردار منطقه ۱۸ با همکاران “فرزند شهید”
دیدار صمیمی شهردار منطقه ۱۸ با همکاران “فرزند شهید”
اقتصادوتجارت صبح امروز یعقوب هوشیار شهردار منطقه 18 در نشستی صمیمی با همکاران "فرزند شهید" منطقه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۸ – به منظور گرامیداشت نام و یاد شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، یعقوب هوشیار شهردار منطقه هجده به همراه جمعی از مدیران ستادی با همکاران “فرزند شهید” منطقه به دیدار و گفتگو نشست .
در این دیدار که به منظور بزرگداشت و تکریم مقام خانواده شهدا انجام شد، یعقوب هوشیار شهردار منطقه هجده با بیان این که یکی از افتخارات مدیریت شهری ، شايستگی خدمت به خانواده شهدا و ايثارگران است، گفت: شهدا و ايثارگران با فداکاری و گذشت ، خالق عزت ملی هستند و خدمت به یادگاران ایشان افتخار است و بايد قدردان اين خدمت و فرصت بود.
یعقوب هوشیار با اشاره به ترویج و حفظ فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان وظیفه همگانی گفت: تلاش برای رفع مسایل و مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از اولویت های مدیریت شهری است. قرار گرفتن در چنین فضایی لطف خداوند است و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت امور خواهد بود. ما باید در حوزه ایثار پیشقدم در جریان و حرکت های جدید و بدیع باشیم و باید متفاوت بودن و رو به جلو بودن احساس شود .
وی در پایان یاد آور شد: سهم منطقه ۱۸ از آمار شهدای کشور ۱۲۰۰ شهید است که در این بین ۱۸ شهید مدافع حرم هستند. همچنین مزار ۱۸ شهید گمنام و ۸ بارگاه مطهر شهید در سطح محدوده منطقه هجده وجود دارد؛ شایان ذکر است که ۱۲ فرزند شهید ، ۲۱ جانباز دفاع مقدس و ۴۵ ایثارگر در شهرداری منطقه ۱۸ مشغول به کار هستند