حمایت شهرداری منطقه یک از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها انجام شد
حمایت شهرداری منطقه یک از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها انجام شد
اقتصادوتجارت : نشست تخصصی هم اندیشی با 22 شرکت زیر مجموعه مراکز کارآفرینی در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها، روز دوشنبه 9 خرداد 1401 از ساعت 10 الی 13 با حضور انصاری معاون کارآفرینی و توانمند سازی خدمات اجتماعی در سالن اجتماعات معاونت امور اجتماعی وفرهنگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک به نقل از توحید صدر مدیر مرکز خدمات اجتماعی این منطقه: به منظور تحقق شعار سال “تولید،دانش بنیان،اشتغال آفرین” و با هدف ایجاد آسایش و رفاه بیشتر برای هموطنان، گسترش استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان ضروری است.در همین راستا همکاری با فرمانداری جهت ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان، رایزنی با برنامه تلویزیونی “میدون “به منظور معرفی بیشتر این شرکت ها و استارت آپ ها، تبلیغات و معرفی به سایر سازمان ها و ارگان ها در دست اقدام است.

شهریاری مدیر مرکز توسعه و تسهیل کسب و کارها در حوزه گردشگری نیز ضمن معرفی این مرکز، کمک به همه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها برای دستیابی هرچه بهتر به بازار هدف را مورد تاکید قرار داد.

افضل مدیر مرکز پشتیبانی و حمایت از کسب و کارهای خرد و خانگی بر اهمیت حمایت و توسعه این کسب و کار ها تاکید نمود و ضمن تقدیر از شهرداری به جهت همکاری همه جانبه خواستار ادامه همکاری و حمایت بیشتر از شهرداری تهران شد.

انصاری معاون کارآفرینی و توانمند سازی شهرداری تهران نیز ضمن بررسی و صحبت با تمامی شرکت ها و اشاره به لزوم پشتیبانی خواستار ارائه پروپزال از سوی شرکت ها جهت ادامه همکاری بیشتر و عملیاتی تر شد.

گفتنی است عمده فعالیت این شرکت ها در حوزه گردشگری تندرستی، برپایی تورهای گردشگری داخلی و خارجی، ارائه خدمات سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، برگزاری دوره های آموزش بین المللی گردشگری سلامت، پیشگیری و درمان سرطان در بانوان ،گردشگری سلامت با همکاری کشورهای اسلامی در حوزه باروری و ناباروری، ارائه محصولات رژیمی و سلامت، حمایت و پشتیبانی مشاغل خانگی و…بود.

بر همین اساس شرکت ها و استارت آپ ها ضمن معرفی خود درخواست ها و پیشنهادات خود را شامل حضور و پذیرش در فروشگاه شهروند، تشکیل صندوق کارآفرینان، تبلیغات محیطی، شبکه سازی استارت آپ های فعال مناطق ۲۲گانه و…را ارایه کردند.