حضور گسترده شهروندان در میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر نشان از عمق حب اهل بیت(س) است
حضور گسترده شهروندان در میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر نشان از عمق حب اهل بیت(س) است
اقتصادوتجارت : به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم در مهمانی 10 کیلومتری مردم پایتخت، شهرداری منطقه 18 با برپایی موکب و اجرای برنامه های فرهنگی ویژه، سهم خود را در این میهمانی ادا کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸-به مناسبت عید سعید غدیر خم، از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ در خیابان ولی عصر (عج)، در حد فاصل چهارراه ولی‌عصر تا چهارراه پارک‌وی در ابتکاری قابل توجه مهمانی عظیم ۱۰ کیلومتری مردم تهران برگزار شد، که در این میان شهرداری منطقه ۱۸ با برپایی موکب و ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به این جمعیت عظیم پیوست.
محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ در خصوص حضور مردم تهران در این رویداد آیینی گفت: استقبال گسترده مردم پرشکوه بود و شهروندان به عشق مولای متقیان حضرت علی (ع) با به میدان آمدن و حضور پرشور در این مهمانی که خود میزبان و میهمان بودند، بار دیگر غدیری و ولایت مدار بودن خود را نشان دادند.
محمد جواد خسروی گفت: شهرداری منطقه ۱۸ با برپایی موکب و توزیع بسته های فرهنگی و نیز اجرای برنامه های فرهنگی سهم و خدمتی کوچک برای ارائه خدمات به مردم پایتخت ارائه کرد تا در این میهمانی باشکوه، مدیریت شهری منطقه هجده نیز سهیم باشد.
شایان ذکر است این میهمانی بزرگ با حضور هیأت‌های مذهبی، مساجد، گروه‌های جهادی،‌ گروه‌های خدماتی و گروه‌های سرود و ۶۰۰ موکب‌ با برنامه‌ها و رویکردهای مختلف برپا شد، که در این میان ۱۱۰ هزار اسباب بازی میان کودکان شرکت کننده در جشن توزیع شد تا عاشقان امام علی (ع) روز عید غدیر خُم را جشن بگیرند.

گفتنی است علاوه بر این برنامه ها شهرداری منطقه ۱۸ یه منظور احیای سنت نیک رضوی اطعام غدیر، با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی جنوب غرب تهران با برپایی ۷۲ دیگ طعام برای افراد نیازمند و محروم منطقه در این عید بزرگ، به توزیع غذای گرم در بین نیازمندان پرداخت.