به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۸، در ابتدای جلسه حجت اله فرجی رییس مرکز نظارت همگانی ۱۸۸۸ سازمان بازرسی شهرداری تهران و داوود باقرزاده معاون اداره آمار و تجزیه و تحلیل اطلاعات مرکز نظارت همگانی گزارشی را در خصوص سامانه نظارتی ۱۸۸۸ و پیام های سامانه ۱۳۷ منطقه ۱۸ به صورت ویدیو کنفراس ارائه کردند.
در گزارش رییس مرکز نظارت همگانی ۱۸۸۸ پیامهای ماندگار یا دارای فراوانی دو منطقه ۱۸ و ۱۹ تشریح و مورد بررسی قرار گرفت .
پس از ارائه گزارش مرکز نظارت همگانی ۱۸۸۸ یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸گفت: سامانه ۱۸۸۸از مهمترین مسیرهای ارتباطی شهروندان با شهرداری است. این سامانه برقراری ارتباط دو سویه مدیریت شهری با شهروندان را در کوتاه ترین زمان ممکن میسر نموده و با تلاشهای صورت گرفته و تلاش جمعی همکاران در این منطقه، درخواستهای شهروندان در تمامی حوزهها بررسی و به درخواستهای آن ها رسیدگی می شود چرا که وظیفه ما در شهرداری جلب رضایت مردم و تسهیل مشکلات انها می باشد تا بتوانیم خدمتی به این مردم داشته باشیم .
در پایان این جلسه یعقوب هوشیار به همراه مدیران ارشد شهری در منطقه به ۱۰۵ تماس تلفنی از سوی شهروندان پاسخ دادند که بیشترین آنها در خصوص ساخت و ساز نواحی و سد معبر بود. همچنین دستورات لازم برای حل مشکلات آنها از سوی شهردار منطقه صادر گردید.
بر اساس گزارش ارائه شده از مرکز سازمان نظارت همگانی سازمان بازرسی ۱۸۸۸ و سامانه ۱۳۷ در ۱۰ ماهه نخست سال در منطقه ۱۸ به تعداد؛ ۷۰۹ فقره پیام ۱۸۸۸ و تعداد ۴۲۵۶۳ پیام های سامانه ۱۳۷ جهت رسیدگی و پاسخگویی به منطقه ارجاع شده است .
شایان ذکر است جلسه ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان بین شهرداران منطقه ۱۸ و ۱۹ به صورت مشترک و همزمان برگزار شد.