خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران در سخنانی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی روابط عمومی گفت: در این روز بزرگ، افرادی که از جنس روابط عمومی هستند باید همه تلاش خود را برای شناساندن روابط عمومی به مردم کشور و دنیا داشته باشند.
وی افزود: مفاهیم روابط عمومی باید از سنین پایین به جامعه منتقل شود و در این زمینه از سنین دبستان سرمایهگذاری صورت گیرد تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
اما خانواده بزرگ رفاه بار دیگر توانست در دو زمینه افتخارآفرینی کند.
کمپین برای مادران در بخش برترینهای حوزه ملی ایدههای خلاق روابط عمومی قرار گرفت و تندیس این بخش را به دست آورد.
پویش برای مادران، در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و در ادامه کمپینی موفق برای مادران با هدف توزیع بستههای غذایی به مادران شیرده و کمبضاعت در مناطق محروم بود که با استقبال بیسابقه مشتریان روبرو شد و به همت شرکت فروشگاههای زنجیره ای رفاه و همکاری یونیسف و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر راه اندازی شد.