×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ آذر - ۱۳۹۹  
true
true
توسعه فضای فروشگاهی، اولویت شرکت شهروند در سال ۹۸

به گزارش اقتصاد و تجارت به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، بابک ابراهیمی در رابطه با عملکرد یک ساله این شرکت گفت: مجموعه شهروند به عنوان فروشگاه‌ زنجیره‌ای شهرداری تهران وظیفه دارد در چهارچوب اهداف تعین شده شورای شهر و شهرداری حرکت کند، شرکت شهروند یک بنگاه اقتصادی است که علاوه بر سودآوری وظایف سنگینی همچون تنظیم بازار و کنترل قیمت ها به خصوص در شرایطی که بازار به سمت افزایش قیمت و کمبود کالا پیش می‌رود را بر دوش خود احساس می کند، وظیفه شهروند در این شرایط این است که بتواند با تامین کالا آرامش بیشتری را در شهر تهران برقرار کند.

معاون توسعه و برنامه ریزی شرکت شهروند افزود: با تغییر مدیریت در شرکت شهروند رویکرد جدیدی در این مجموعه شکل گرفت که بر اساس آن در سال گذشته دو فروشگاه جدید و حدود ۳هزار متر مربع به فضای فروشگاهی شهروند اضافه شد، در حال حاضر ۴۰ شعبه در سطح شهر تهران وجود دارد برنامه ما این است که در تمام مناطق تهران حضور داشته باشیم تا شهروندان در تمام مناطق به خدمات فروشگاه‌های شهروند دسترسی داشته باشند.

ابراهیمی درخصوص اهداف توسعه فروشگاه های شهروند بیان کرد: به دلیل انباشت و تراکم نیروی انسانی که در مجموعه شهروند ناگزیر به توسعه فیزیکی فروشگاه‌ها شدیم تا هزینه سربار خود را کاهش دهیم، در همین راستا در سال ۹۷ نزدیک ۴ هزار متر مربع به فضای فروشگاهی خود اضافه کردیم و قرار است در سال ۹۸ با اضافه کردن ۱۷هزار متر به فضای فروشگاهی خود به استانداردهای روز دنیا نزدیک شویم.

معاون توسعه و برنامه ریزی شرکت شهروند، خاطر نشان کرد: اهداف اصلی مجموعه شهروند علاوه بر کسب سود و کمک به توان مالی شهرداری تهران، عرضه به موقع کالا و تنوع محصولات در مواقع بحرانی و کنترل و تنظیم بازار جهت برقراری آرامش در جامعه است.

بابک ابراهیمی در خصوص نقش توسعه فروشگاه های شهروند در کاهش ترافیک شهری بیان کرد: هر اندازه بتوانیم از بار ترافیک و رفت و آمد شهری و آلودگی هوا کم کنیم به اهداف شهرداری تهران نزدیک‌تر خواهیم شد، به همین منظور تلاش می کنیم پراکندگی شعب خود را متناسب با پراکندگی جمعیت پیش بینی کنیم، در حال حاضر تقریبا در اکثر مناطق شهر تهران فروشگاه داریم، اگرچه در برخی مناطق شهر تهران همچون منطقه ۲ که بسیار گسترده ای است دو فروشگاه وجود دارد که شاید نیاز باشد فروشگاه دیگری نیز در این منطقه تاسیس شود و یا در منطقه ۱ تهران با وجود یک فروشگاه نقش کم رنگی داریم و نیاز است فروشگاه جدیدی را تاسیس کنیم، با در نظر گرفتن تمام این جوانب تلاش می کنیم بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه کنیم.

معاون توسعه و برنامه ریزی شرکت شهروند در خصوص تفاوت کیفیت اجناس فروشگاه بیهقی با شعب دیگر این فروشگاه تصریح کرد: به دلیل گستردگی و پراکندگی جمعیت شهر تهران ما مناطق مختلف شهر را ارزیابی می کنیم و برخی محصولات خود را بر اساس تمکن مالی مناطق مختلف عرضه می کنیم، نزدیک ۵۰ هزار محصول در فروشگاه های شهروند عرضه می شود و تنها ۲۰ هزار بارکد آن در فروشگاه بیهقی ارائه می شود بنابراین برخی کالاهای عرضه شده می تواند متناسب با شرایط اقتصادی مردم باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


true