اقتصادوتجارت ؛ این تنها بخشی از رویکرد بانک ایرانزمین در مسیر تبدیل تجربه مشتری به محصول است. این نهاد مالی مردمی دریافته است برای رسیدن به نتیجه مطلوب و تحقق چشمانداز، باید شاخصهای کلیدی عملکرد، نقشها و مسؤولیتهای سازمانی، فرایندها، فناوری؛ همچنین اولویتبندی سرمایهگذاری را تقویت کند؛ همچنین بانک ایرانزمین میداند بهمنظور موفقیت در یک محیط دیجیتال- که با تغییر و خلاقیت مداوم معنا میشود- باید مؤثرترین راههای برقراری ارتباط با مشتریان را کشف کند و نیازهای آنها را با روشهای جدیدتر برطرف سازد.
تبدیل خدمات مشتری به موفقیت مشتری در بانک ایرانزمین
بانک ایرانزمین در جایگاه بانکی مسؤول در برابر مشتری، نمیتواند به این مرتبه بسنده کند که تنها پاسخ گوی نیازهای او یا برطرفکننده صرف مشکلاتی باشد که حین استفاده از محصول بانک با آن مواجه شده است. این بانک علاوه بر واکنشگرا بودن، در پی آن است که کنشگرا نیز باشد و این وظیفه اصلی سازمانی است که مبتنی بر سرویس ارائهدهنده خدمات ابری پایهریزی شده است.
بانک ایرانزمین بر آن است که در مسیر روشن و روبه رشد خویش، خدمات مشتری را به موفقیت مشتری تبدیل کند و برای مثال اگر کاربری به ما پیشنهادی را ارائه یا مشکلی را گزارش کند، وظیفه ما این است که بهترین راهکار برای ارتقای نرمافزار خود و محصولات جدید به او ارائه و به مشتریان خود کمک کنیم تصمیم بهتری برای استفاده از امکانات موجود در بانک بگیرند.
نگاه بانک ایرانزمین، نگاه یک تعمیرکار نسبت به رفع نقایص محصولات طراحیشده نیست، بلکه با هر بار رصد و تحلیل بازخورد به ارائه خدمت یا نرمافزاری جدید، متوازن و همتراز با نیاز مشتری میاندیشد؛ خدمتی که بتواند ارزش بیافریند و درعینحال مشکل مشتری را نیز برطرف کند.
تجربه مشتری همهچیز است
همهگیری کرونا سختگیرترین مربی یک قرن اخیر برای اغلب کشورهای جهان و ازجمله ایران بوده است. این پدیده تاریک با تمام خونریزیها و مصائب غیرقابلانکاری که به همراه آورد، نیازهای جدی و حیاتی ما را در حوزههای گوناگون پیش چشممان آورد و یکی از این نیازها، ضرورت غیرقابلانکار ارائه خدمات غیرحضوری مالی و بانکی بهطور کامل به مشتریان بود.
خوشبختانه با تمام موانعی که وجود داشت و مشکلاتی که در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری بر قلب ما چنگ میانداخت، بانک ایرانزمین توانست تجربه شیرین و ماندگاری از همدلی، همکاری و ارائه خدمت غیرحضوری در حافظه مشتریان خود ثبت کند. تجربه مشتری همهچیز است و تیم تحقیقاتی این نهاد مالی از بازخوردهای مشتریان خود همچون گنجی گرانبها در پیشبرد مقاصد و طراحی محصولات ارزنده استفاده خواهد کرد.
این مهم هماینک درباره پلتفرم فراز با چهار هزار مشتری بهصورت پایلوت در حال پیگیری و انجام است و نتیجه آن به لطف الهی در آینده نزدیک در اختیار مردم شریف ایرانزمین قرار خواهد گرفت. بانک ایرانزمین برای تکتک مشتریان، مدافعان سلامت و ملت بزرگ ایران، سلامتی و توفیق روزافزون آرزو میکند