در علم مشتری مداری نوین در دهه های اخیر، کیفیت تنها رضایت مندی مشتری تلقی نمی شود، بلکه عمل به تعهدات در وقت مقرر از دیگر آیتم های مهم در جلب رضایت مشتری است و این موضوع از ویژگی های شاخص بیمه پارسیان است. معدود شرکت هایی در ایران هستند که به این نکات ظریف توجه دارند، این روند را عرفا به نام Customer Satisfaction می نامند، پیش از بیمه پارسیان بسیاری از شرکت های خارجی فعال در ایران به این استراتژی سازمانی عمل می کردند، اما بیمه پارسیان با افتخار از نخستین بیمه گرانی است که این استراتژی نوین سازمانی را در کالبد سیاست های مشتری محورش دمیده است
در علم مشتری مداری نوین در دهه های اخیر، کیفیت تنها رضایت مندی مشتری تلقی نمی شود، بلکه عمل به تعهدات در وقت مقرر از دیگر آیتم های مهم در جلب رضایت مشتری است و این موضوع از ویژگی های شاخص بیمه پارسیان است. معدود شرکت هایی در ایران هستند که به این نکات ظریف توجه دارند، این روند را عرفا به نام Customer Satisfaction می نامند، پیش از بیمه پارسیان بسیاری از شرکت های خارجی فعال در ایران به این استراتژی سازمانی عمل می کردند، اما بیمه پارسیان با افتخار از نخستین بیمه گرانی است که این استراتژی نوین سازمانی را در کالبد سیاست های مشتری محورش دمیده است