اقتصادوتجارت : میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی بههمراه تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان، ضمن بازدید از مرکز ارتباطات و نظارت مردمی این سازمان و پاسخگویی به برخی تماسهای تلفنی مخاطبان، بر ضرورت توسعه روزافزون روشهای پاسخگویی و تعامل بهینه این سازمان با مخاطبان تأکید کرده و گفت: سازمانی که به وسعت ایران در حال ارائه خدمات است؛ در اولویت اول، باید خود را نسبت به تمامی ذینفعان پاسخگو بداند و اگر فرض پاسخگو بودن برای این سازمان خدمتمحور را بپذیریم، طبیعتاً باید از ابزارهای مناسب برای پاسخگویی به این تعداد پرشمار از مخاطبان استفاده کنیم. این فرصت ارتباطی را باید فرصت نظارت مردمی برای خودمان قرار بدهیم. الان این ظرفیت فراهم است و اگر از این فرصت برای نظارت مردمی بتوانیم خوب استفاده کنیم، میتوانیم با تحلیل موارد سوال و شکایت، نسبت به اصلاح اشکالاتمان اقدام کنیم.