افزایش ایمنی فضاهای شهری منطقه۲ با احداث دیوارهای سنگی
افزایش ایمنی فضاهای شهری منطقه۲ با احداث دیوارهای سنگی
اقتصادوتجارت : معاون فنی و عمران شهرداری منطقه۲ گفت: به منظور ارتقای ایمنی فضاهای شهری ،دیوارهای سنگی در بخش‌های مختلف منطقه۲ احداث می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، حمیدرضا رنجبر،معاون فنی و عمران شهرداری منطقه۲ گفت: به منظور ارتقای ایمنی فضاهای شهری ، احداث دیوار سنگی در ۵ نقطه پیش بینی و در حال اجرا است.
وی با تکمیل ۴ پروژه دیوار چینی افزود: احداث ۵۰۰مترمربع دیوار برای جل.گیری از ریرش خاک به مسیل فرحزاد ،و همچنین احداث دیوارسنگی در شهرک بوعلی از پروژه های تکمیل شده است.
رنجبر افزود: وجود کانال آبی در خیابان میرمالک ناحیه یک، که ارتفاع دیوار آن کوتاه بود،خطراتی را برای شهروندان ایجاد کرده بود که به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از حوادث احتمالی دیوار سنگی دراین نقطه اجرا شد.
وی محل چهارمین دیوار سنگی را در محدوده مدرسه‌ای در خیابان پاشا محله آسمان‌ها ناحیه ۸ اعلام کرد و گفت: «نبود دیوار ایمنی دانش‌آموزان را به خطر می‌انداخت به همین دلیل این دیوار ساخته شد.»
معاون شهردار منطقه ۲ با تأکید بر اینکه از ابتدای سال ۷۰۰‌مترمکعب دیوار حائل سنگی در بخش‌های مختلف منطقه ایجاد شده است، تأکید کرد: دیوار سنگی بوستان ونوس هم به عنوان یکی از پروژه های عمرانی سالجاری پیش بینی شده است که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.