به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ویژه برنامه های «باب القبله» و «قدمگاه» که همزمان با ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تولید و از بسترهای روبیکا و آیگپ پخش شد، مورد استقبال مخاطبان این پلتفرم ها قرار گرفت.
ویژه برنامه باب القبله توانست به بیش از ۲ میلیون نفر بازدید در روبیکا و نزدیک به هزار نفر بازدید در آیگپ دست پیدا کند. حجم ترافیک مصرفی این برنامه در روبیکا و آیگپ نیز به ترتیب به ۹۸٫۳ ترابایت و ۳٫۳ گیگابایت رسید.
ویژه برنامه قدمگاه نیز به بیش از ۱٫۶ میلیون نفر بازدید در روبیکا و بیش از ۱۲٫۷ هزار نفر بازدید در آیگپ دست پیدا کرد. ترافیک مصرفی این برنامه در روبیکا و آیگپ نیز به ترتیب ۸۰٫۳ ترابایت و ۴٫۴۵ گیگابایت ثبت شد.
ویژه برنامه باب القبله با اجرای نازنین پیرکاری در ایام فاطمیه، میزبان مهمانانی همچون گلاره عباسی، شبنم قلی خانی، فریبا نادری، لاله اسکندری و سوسن پرور بود. قدمگاه نیز با اجرای سیدجواد هاشمی به میزبانی از غلامرضا صنعتگر، مهران رجبی، میرطاهر مظلومی و سیروس همتی پرداخت.
همزمان با شیوع ویروس کرونا طی دو سال اخیر، همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، با فراهم کردن زیرساختهای پخش زنده برنامه هیاتهای مذهبی و تولید ویژهبرنامههای مناسبتی نظیر محرم و فاطمیه، سعی در برگزاری هر چه بهتر مراسمهای مذهبی این ایام داشته است.