از خدمات دکتر انصاری در سمت رئیس مرکز توسعه هوش مصنوعی تقدیر شد
از خدمات دکتر انصاری در سمت رئیس مرکز توسعه هوش مصنوعی تقدیر شد
اقتصاد و تجارت : دکتر یزدانیان در آیین تکریم از خدمات دکتر علی‌اصغر انصاری رئیس مرکز توسعه هوش مصنوعی پژوهشگاه با تقدیر از این زحمات و تبریک انتصاب وی به عنوان معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت گفت: آن چه در یک سال گذشته دراین مرکز صورت گرفت، قابل توجه وتقدیراست.

به گزارش اقتصادوتجارت به نقل از روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم با اشاره به روحیه پیگیری تا حصول نتیجه دکتر انصاری افزود: قطعا با این روحیه در جایگاه جدید هم نتایج بسیار خوبی برای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور رقم خواهد خورد.

 

دکتر انصاری معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از دوران حضور و همکاری در این پژوهشگاه، اظهار داشت: از هرگونه کمک به منظور ارتقای جایگاه پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات دریغ نخواهم کرد.
وی با اشاره به لزوم افزایش راندمان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: استفاده از ظرفیت های سایر مراکز علمی و افزایش تعامل با پژوهشگاه ها و دانشگاه های دیگر می تواند در راستای عملکرد پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تاثیرگذار باشد.
وی در عین حال خاطر نشان کرد: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه شبکه ملی اطلاعات جایگاه ویژه ای داشته و می تواند در توسعه لایه های مختلف این شبکه کمک کند.
بر اساس این گزارش، در پایان این جلسه دکتر یزدانیان با آرزوی توفیق برای دکتر انصاری در سمت معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات با اهدای لوح از زحمات ایشان تقدیر کرد.