به گزارش روابطعمومی سازمان تأمیناجتماعی، سید عبدالله حسینیان رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات این سازمان، ضمن اعلام این خبر افزود: پس از اطلاعرسانی گسترده به کارفرمایان و فراهم شدن تمام زیرساختهای فنی مورد نیاز، از ابتدای اردیبهشت، ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کارفرمایان، تنها از طریق سامانه خدمات غیر حضوری تأمیناجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir امکانپذیر خواهد بود.
وی این اصلاحات را در جهت هوشمندسازی فرایند ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کارفرمایان دانست و افزود: پس از طراحی برنامه هوشمندسازی لیستهای حق بیمه ارسالی کارفرمایان و پیادهسازی آن در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمیناجتماعی، از ابتدای اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱، سامانه قدیمی سمت (samt.tamin.ir) برای کارفرمایان غیرفعال شده و کلیه امور مربوط به لیستهای ارسالی حق بیمه کارفرمایان، صرفاً از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان انجام خواهد شد.
حسینیان درباره مزایای سامانه جدید گفت: از دستاوردهای سامانه جدید میتوان به کنترلهای هوشمند و سیستمی درخصوص رسیدگی به مدت کارکرد، عناوین شغلی و ریزدستمزد، نفرات شاغل، میزان رشد دستمزدها و مزایای مشمول کسر حق بیمه (براساس مصوبات شورای عالی کار و همچنین مصوبات دولت و …) و نمایش پیغامهای متناسب و هشدارهای بموقع عملکردی اشاره کرد که کارفرمایان محترم را در ارسال سریعتر و مطلوبتر لیست حق بیمه یاری خواهد کرد و عملاً به طرز مؤثری از مشکلات آتی و اتلاف وقت و هزینه مخاطبان جلوگیری میکند.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمیناجتماعی، افزود: “با توجه به آسیبشناسیها و برنامهریزیهای انجام شده درخصوص ضرورت ارائه و توسعه خدمات غیرحضوری به ذینفعان سازمان تأمیناجتماعی و حرکت به سمت بهبود شرایط موجود، علاوه بر پیادهسازی فرآیندهای جدید و انجام تغییرات و اصلاحات فرآیندی و فنی، انتقال از سامانههای قدیمی به سوی استفاده از تکنولوژیهای جدید در سال گذشته در دستور کار این مرکز قرار گرفت که امکانات و شرایط مطلوبتری را برای مخاطبان تأمیناجتماعی رقم میزند.”
وی همچنین گفت: “در ادامه اجرای طرحهای بزرگی نظیر طرح ۳۰۷۰ با هدف ارائه ۳۰ خدمت بهصورت غیرحضوری و کاهش حداقل ۷۰ میلیون بار مراجعه حضوری به واحدهای اجرایی؛ رسیدگی به لیستهای ارسالی کارفرمایان در مهلت مقرر قانونی، با موضوع برنامه عملیاتی هوشمندسازی لیستهای حق بیمه ارسالی کارفرمایان نیز در دستور کار مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامیناجتماعی قرار گرفت و این مرکز با مشارکت حوزههای تخصصی سازمان و همکاری شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین نسبت به اجرای این برنامه اقدام کرد.
مهندس حسینیان، افزود: در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمیناجتماعی، اصلاحاتی نیز در صفحه ورود کاربران، هم از منظر ظاهری و هم فنی انجام شده است که از دوم اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد.
براساس گزارش روابطعمومی سازمان تأمیناجتماعی، دسترسی به سامانه سمت samt.tamin.ir تنها برای کارفرمایان غیرفعال شده و بیمهشدگان خویشپرداز از جمله بیمهشدگان اختیاری، بیمهشدگان مشاغل آزاد و سایر بیمهشدگانی که تاکنون از این سامانه برای پرداخت حق بیمه خود استفاده میکردند، کماکان میتوانند از این سامانه برای واریز حق بیمه ماهانه خود استفاده کنند.
کارفرمایان محترم در صورت داشتن سوال و ابهام و یا مواجهه با هر مسئلهای میتوانند موضوع را از طریق سامانه ۱۴۲۰ به سازمان تامین اجتماعی اعلام کنند.
ئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی خبر داد؛
از ابتدای اردیبهشت ماه، کلیه امور مربوط به لیستهای ارسالی حق بیمه کارفرمایان، تنها از طریق سامانه خدمات غیرحضوری امکانپذیر خواهد بود
اقتصادوتجارت : با هدف فراهم شدن امکان کنترلهای هوشمند و سیستمی و نمایش پیغامهای متناسب و هشدارهای بموقع عملکردی به کارفرمایان برای ارسال سریعتر و مطلوبتر لیست حق بیمه، از ابتدای اردیبهشت ماه، کلیه امور مربوط به لیستهای ارسالی حق بیمه کارفرمایان، تنها از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان امکانپذیر خواهد بود.
لینک کوتاه :
https://eghtesadotejarat.ir/?p=65040
برچسب ها
این مطلب بدون برچسب می باشد.
معاون مالی بانک ایران زمین:
ادوار اقتصادی بر منابع مالی بانکها تاثیرگذار است
اقتصادوتجارت : یکی از مسائل محوری در اقتصادهای مدرن، وجود پدیده چرخههای تجاری یا ادوار اقتصادی است. در متون اقتصادی تعاریف متعددی از ادوار اقتصادی ارائه شده ولی همه آنها بر وجود نوسانهای مداوم در شاخصهای کلان اقتصادی کشورها تاکید دارند.
هوش مصنوعی، بانکداری امن و رضایت مشتری
اقتصادوتجارت : هوش مصنوعی، بانکداری امن و رضایت مشتری؛ مهمترین کارکرد هوش مصنوعی در آینده بانکداری ایران زمین، تجربه مشتری است و معجزه ادغام هوش مصنوعی در خدمات بانکی و مالی باعث افزایش سطح راحتی و رضایت کاربران میشود.
محور گردشگری دربند آماده حضور گردشگران شد
اقتصادوتجارت : محور گردشگری دربند به عنوان یکی از مراکز گردشگری و تفرجگاهی شهر تهران با نصب المان های شهری آماده حضور شهروندان شد.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.