ابتکار پاکسان در رویداد گام دوم؛ اتصال پاسخ های فناورانه به نیازهای صنعت شوینده
ابتکار پاکسان در رویداد گام دوم؛ اتصال پاسخ های فناورانه به نیازهای صنعت شوینده
اقتصادوتجارت : درپی برگزاری رویداد ملی عصر امید با حضور بیش از ۱۰۰۰ شرکت فناور و خلاق با موضوع معرفی دستاوردهای فناورانه و نوآورانه در مصلی بزرگ تهران، شرکت پاکسان با استفاده از این فرصت ارزشمند و حضور در این رویداد، ضمن معرفی مجموعه و محصولات خود از فضای علمی و وجود نخبگان صنایع مختلف به نحو مطلوبی بهره مند شد.

در حاشیه برگزاری نمایشگاه گام دوم نشستی کاملا تخصصی بین شرکت پاکسان و اعضای هیئت علمی، نخبگان، مدیران شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها برگزار شد که در این جلسه شرکت پاکسان با بیان نیازهای خود در حوزه فناوری و نوآوری از تمامی حاضرین بویژه فعالان عرصه شوینده و بهداشتی خواست تا ایده ها و راه حل های مناسب در خصوص موضوعات مطرح شده ارائه نمایند.
مهدی صولی سرپرست شرکت پاکسان هدف خود از برگزاری این نشست را اینگونه عنوان کرد: ما در این رویداد به دنبال بکارگیری الگوهای نوآوری و برقراری ارتباط بین صنعت شوینده با نخبگان، فناوران و شرکت های دانش بنیان هستیم و تلاش خواهیم کرد تا با پاسخگویی به چالش های فناورانه صنعت شوینده، بهره گیری از تخصص نخبگان، دانشگاه ها و مراکز پژوهشی، ایفای نقش شتابدهنده برای استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان خلاق، ارتباط مستمر و برگزاری نشست های تخصصی رودررو نسبت به ارتقای سطح فناوری در صنعت شوینده اقدام نماییم.
شرکت پاکسان به عنوان یکی از شرکت های باسابقه در تولید محصولات شوینده و بهداشتی معتقد است در فضای رقابتی جهان امروز، آنچه که باعث ایجاد ارزش افزوده و در واقع ثروت در جوامع مختلف و همچنین رشد اقتصادی می‌شود «فناوری» است. در سطح جهانی مدت‌هاست مزیت منابع طبیعی از شمار مزایای رقابتی خارج شده و فناوری به عنوان عامل ایجاد ارزش افزوده روز به روز نقش اساسی‌تری در ثروت آفرینی اقتصاد ایفا می کند.